CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, August 27, 2009

plagiarism kah???


kenapa saya sangat teringat tunang saya?

kenapa saya sangat teringat tunang saya?

kenapa saya sangat teringat tunang saya?

saya sedang memerah otak untuk mendraf kertas cadangan pindaan kaedah tanah pahang untuk dikemukakan kepada mesyuarat exco.sedang dalam proses memerah tersebut saya asyik teringatkan tunang saya..maka saya pun berhenti memerah dan buat keje2 ni pula (selingan je nih, satgi sambung keje balik hehe!)

encik amir balik bila ye cuti merdeka nih?
rasa macam nak jumpa..

hmm..adakah teringat itu rindu?

teringat = rindu

betulke?

ke cemane?

-------------------------------------------------------------------------------

the above statements are taken from my future sis in-law blog.......

knape ak post mende ni??? ntah...sbb ak jelezzzz kot

ngahahaha......

ngape nye nak jelezzzz???? sbb....sbb.....dia da ade tunang...ngahahaha

sori kak........heeeeeeeee....

1 comments:

Makcik Shakespeare said...

mengong..mmg xdak keja..hahaha;P